Een goed netwerk is voor elke ondernemer een uitdaging.
Vraag een ondernemer "hoe kom jij aan je klanten?", en 80% zal antwoorden "via-via". De vervolg vraag, "en welke strategie gebruik je daarvoor?", doet meestal de wenkbrauwen fronsen.
Ondernemers begrijpen de toegevoegde waarde van goede aanbevelingen (referrals) of mond-tot-mond reclame, maar denken daar meestal weinig invloed op te hebben. Aanbevelen is een natuurlijke houding voor zakenmensen. Dit gebeurt meestal ongestructureerd en onbewust.
BNI heeft sinds 1985 ervaring in anbevelingen marketing.
"Acquisitie moeten we allemaal doen, maar vaak doe ik dat pas als ik niets meer te doen heb. BNI geeft mij de structuur en het inzicht in mijn activiteiten en de wekelijkse regelmaat om met mijn acquisitie bezig te zijn. Het beleid van een BNI Chapter is erop gericht om voor elkaar kansen te zien en waar mogelijk deze kansen om te zetten in een afspraak. met andere woorden als 1 van mijn medeleden een aanbeveling voor mij heeft weet ik twee dingen zeker.
-
de persoon waar ik aanbevolen wordt weet dat ik ga bellen voor een afspraak
-
die persoon heeft oprecht interesse in mijn product / dienst .
Start nieuw BNI Chapter in Amsterdam
Voor de start van een nieuw chapter ben ik op zoek naar enthousiaste ondernemers.
BNI Director Consultant
Ik ga in de functie van BNI Director Consultant deze groep begeleiden en in een aantal maanden laten uitgroeien tot een volwaardige BNI groep van meer dan 25 leden.
Aanmelden voor de vrijblijvende informatie bijeenkomst.
Wil je meer weten over aanbevelingsmarketing? Meld je dan hier aan voor een bijeenkomst.