Moet mezelf dwingen te bloggen
De enige reden dat ik deze website heb laten bouwen, ( dank je wel Martijn en dank je wel Jasper ) is dat ik moet bloggen. Mijn advies aan mijn relaties is altijd. Blog! Laat zien/lezen hoeveel je van je passie weet. Deel je kennis!
En wat doe ik zelf?
Te weinig. Dus beste mensen let op. 20 april 2012 is de dag dat ik serieus ben begonnen met bloggen.
Waarover ga je bloggen dan?
Dat is altijd de eerste vraag die ik krijg. "Waar ga ik dan over bloggen? Ik heb niks te melden".
Maar er is juist zoveel te vertellen, zelfs het kleinste stukje kennis dat je kan delen is al voldoende. Vaak weten we zelf zoveel over een onderwerp dat we de kleine wetenswaardigheden als vanzelfsprekend aannemen, terwijl dat voor anderen juist een eye-opener kan zijn.
Waar ga ikzelf over bloggen? Over netwerken, en dan het fysieke netwerken maar, zeker ook over het virtuele netwerken. ( Facebook, Linkedin, Twitter )
De ervaring leert dat mond-tot-mond reclame nog altijd de beste vorm van reclame is die er bestaat. Het duurt alleen zo lang voordat het resultaat oplevert.
Op deze plek wil ik mijn ervaringen en kennis over dit onderwerp delen.
Aarzel vooral niet om te reageren want tenslotte
Feedback is een cadeautje.
Zowel positief als negatief.
Facebook bedrijven pagina
Dan nu een eerste tip. Je ziet heel veel persoonlijke profielen op Facebook die een zakelijke ondertoon of erger nog een bedrijven pagina zijn.
Dat is een NO GO, niet doen.
Van Facebook mag dat niet. Daarvoor is de Facebook bedrijven pagina in het leven geroepen. Gebruik die voor je commerciele boodschappen en gebruik je profiel pagina waar die voor bedoelt is, je persoonlijke contacten. De Facebook bedrijven pagina is een geweldig instrument ( voorbeeld onze bedrijven pagina over de Social Media Workshops ) om feeling met je doelgroep te onderhouden.